Μενού
Καλάθι

Συνεχίζοντας την περιήγηση σας στον ιστότοπο μας συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ.


Πολιτική Επιστροφών

Γενικά

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους ή την επιστροφή της αξίας τους, η οποία γίνεται με πίστωση του τραπεζικού σας λογαριασμού που θα υποδείξετε με αριθμό IBAN. Σε αυτή την περίπτωση, εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν.

Μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν και διαπιστώσουμε ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση σας επιστρέφουμε εντός 5 εργάσιμων ημερών την αξία του ή σας το αντικαθιστούμε. Η επιστροφή χρημάτων αφορά την αξία των προϊόντων και όχι τα μεταφορικά ή την αντικαταβολή.

Επιστροφές δεν γίνονται σε προσωποποιημένα είδη.

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013).
Κατ’ εξαίρεση, ο καταναλωτής δεν έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης καθότι εμπίπτει στην εξαίρεση του άρθρου 3ιβ της ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013.
«Απαγορεύεται η επιστροφή αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.» (προσωποποιημένων αντικειμένων)

Δεχόμαστε επιστροφές προσωποποιημένων αντικειμένων μόνο σε περίπτωση λάθους απο εμάς στο κείμενο ή στην φωτογραφία που μας υποδείξατε για να τυπώσουμε.

Οι επιστροφές σε αυτήν την περίπτωση γίνoνται σε συννενόηση με μας τηλεφωνικά ή μέσω του e-mail μας.


Ο πελάτης οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.


Ως ημερομηνία αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος θεωρείται αυτή που αναγράφεται από τον courier στην απόδειξη παραλαβής, για τον έλεγχο του εμπροθέσμου. Σε κάθε περίπτωση τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν από τον πελάτη και χωρίς φθορές.


Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον αποστολέα (Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης Νόμος 2251/1994 Άρθρο 3ι Παρ.1).

Η επιστροφή και αντικατάσταση ενός προϊόντος είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

  • επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά ή αποστείλετε e-mail στην διεύθυνση point-2018@outlook.com αιτιολογώντας τον λόγω της επιστροφής
  • η επιστροφή να πραγματοποιείται εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας
  • το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση

Εάν το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα.


Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων

Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του καταστήματος μας πουλήθηκαν προϊόντα ελαττωματικής ποιότητας, προϊόντα που καταστράφηκαν κατά την μεταφορά ή από λάθος που προκλήθηκε κατά τη λήψη της παραγγελίας, τη τιμολόγηση, την αποστολή, κ.λ.π. τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής και τα έξοδα επαναποστολής.

Οι όροι επιστροφής παραμένουν οι ίδιοι με τους προαναφερόμενους.
Στις περιπτώσεις που λόγω έλλειψης ή κατάργησης του προϊόντος δεν μπορεί να γίνει αντικατάσταση, θα γίνεται επιστροφή χρημάτων σύμφωνα με τους όρους που ισχύουν για τις επιστροφές.

Μετά το πέρας 7 ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό παραλαβής του προϊόντος, αποδέχεστε πλήρως την ποιότητα, την ποσότητα και την τιμή των εμπορευμάτων που παραλάβατε και επιστροφές χρημάτων ή αλλαγές με διαφορετικά προϊόντα δεν γίνονται δεκτές.